Ana içeriğe atla

Hadi Biraz Sohbet Edelim!

Merhabalar! Bugün biraz konuşalım istedim.

Öğrenmeyi istediğiniz şeyler var mı?

Benim bir sürü var aslında, okulumu bir bitireyim de sonra BEKLEYİN BENİ KURSLAR!

İlk olarak öğrenebildiğim kadar dil öğrenmek istiyorum. İtalyanca ve İspanyolca başı çekiyor sanırım şu an. Japonca da listemin yukarılarında. Dil bilmek bana göre çok efsanevi bir şey. Senin dilini bilmeyen bir insanla onun dilinde konuşmak düşüncesi beni heyecanlandırıyor. Ayrıca "Bir lisan, bir insan." sözüne de fazlasıyla katılıyorum.

Daha sonra yazılım öğrenmek istiyorum. Meslek olarak yapmayı düşünmüyorum ama kurslarına gitmeyi planlıyorum. Şu an okulumdaki Arduino-robotik kodlama kursuna gidiyorum ve çok zevk aldığımı fark ettim. Bu yüzden yazılım dillerinden de en azından birini öğrenmek istiyorum. Aslında internetten araştırarak Python'a biraz giriş yapmaya başladım gibi:)

Bu ikisi dışındakiler sürekli değişiklik gösteren ve kesin olmayan istekler. Yaklaşık iki sene önce okçuluk kursuna başlamıştım ama çok ilerleyemeden bırakmak zorunda kaldım. Etrafımdaki bazı kişiler sadece ok attığım bir kursa gitmek için neden bu kadar istekli olduğumu anlamasa da okçuluğun beni heyecanlandıran, mutlu eden, benim bile tam anlayamadığım bir yanı var. Yeniden gidip kendimi geliştirmek isterim. Ya da ok atacabileceğim açıklık bir alan, ok ve yay bulup kendi kendime alıştırma yapabilsem de olur.

Siber güvenlik konusunda eğitim almak da isterim. Ayrıca SEO (Arama Motoru Optimizasyonu) ve SEM (Arama Motoru Reklamcılığı) konularında da eğitim almak isterim. Günlük hayatta sürekli kullandığımız sanal-sosyal dünyanın görüneninin ötesindekini görebilmek, nasıl yapıldığını az çok anlayabilmek için.

Benden şimdilik bu kadar. Arada bu şekilde sohbet yazıları yazmayı düşünüyorum, siz ne dersiniz? Her zaman soru olarak olmayabilir. Belki güncel bir şeyi tartışırız ya da sadece günlerimizin nasıl geçtiğinden bahsederiz. Siz de isterseniz sorduğum soruyu cevaplayabilir ya da benim yanıtım hakkında demek istedikleriniz varsa yazabilirsiniz. Dilerseniz kendi sayfanızda bir blog yazısı olarak yanıtlayabilirsiniz. Eğer öyle yaparsanız buraya gelip haber verin ki ben de okuyabileyim, sizinle sohbet edebileyim. Sağlıcakla kalın!

Yorumlar

  1. Bir ara ben de böyle bir şey yapmayı düşünüyordum ama çevremden nasıl bir geri dönüş alacağım konusunu kestiremediğim için hep erteledim. Senin yapman güzel olmuş ama :) Ben de gelecekte yapabilirim belki. Ha bir de ben de dil öğrenmeyi çok istiyorum. İngilizce çok güzel bir dil bence, konuşmasını yazmasını çok severim. İleride başka dillerle de ilgilenmek istiyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok emin olmayarak yayınladım zaten yazıyı. Göründüğü üzere pek bir geri dönüş de olmadı😅 tabi bunda benim uzun zamandır aktif olmayışım da etkilidir muhakkak. Senin de yapmanı çok isterim:) Benimkinin devam edip etmeyeceği hiç belli değil, belki seninkilerde buluşuruz. Ortak bir hedefimiz olması beni çok mutlu etti. Umarım ikimiz de istediklerimizi gerçekleştiririz:)

      Sil
    2. Ah, şey Ağaç Evi Sohbetleri adı altında her hafta pazartesi günleri bir konu belirleniyor, bu konu ile alakalı herkes bir şeyler yazıyor ve Ağaç Evi Sohbetleri başlığıyla kendi bloglarında paylaşıyorlar, ben de başlamıştım bunu yapmaya ama bu yıl sınav senem olduğu için pek etkin olamıyorum. Bence sen de yapmaya başlayabilirsin. Hem her hafta en az bir tane paylaşacak şey olur elinde hem de diğer bloggerlarla etkileşime geçersin. Deep'ten alıntılama yapıyorum, en son bu paylaşıldı: https://sadevederin.blogspot.com/2020/01/agac-ev-sohbetleri-22.html
      İlgini çekerse yapmalısın bence :) Whoaa çok uzun yazmışım, her neysee ben kaçtım, umarım yaparsın :D

      Sil
    3. Evet evet biliyorum, ben de takip ediyordum Ağaç Ev Sohbetleri'ni:) Benim de fikrimi belirtmek istediğim bir konu yakalamaya çalışıyordum. Bayadır okumadım tabi. Onlara da katılmaya çalışayım. Ne güzel teşvik ediyorsun beni yazmaya. Teşekkür ederim:)

      Sil
    4. Rica ederim :) Geçenlerde eski ve yeni şeyler hakkında bir konu vardı, onu çok yazmak istemiştim ben de ama zamanım olmadı yazmaya, yeni konuya geçtiler :D

      Sil
    5. Haftaya olan konuya ben de yazabilirim umarım:)

      Sil
  2. heeeey ne güzel yaa. hadi olur hepsi işallah. italyanca ispanyolca da birbirine çok uzak dilelr değil zateen. hıhım yaz böylesi şeyler ivit. yıldızlardan hikayeler ayrıca ne güzel isim amaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah:) Uzak değiller miymiş, ne güzel o zaman. Sen de onay verdiysen devam edeyim o zaman. İsmimi beğendiğine de çoook sevindim:)

      Sil
  3. Ben de geçen yıl geleneksel okçuluğu denedim kısa süren bir eğitim aldım modern okçuluğu da denemek istiyorum sonra birini seçip hep devam etmek istiyorum nedenini bilmesem de benim de hoşuma gidiyor :) ben de autocad öğrenmeyi istiyorum ama pek çok şeyle uğraştığım için şuan zamanım yok buna. freehand biraz öğrenmiştim ama uzmanlaşamadım daha. Bir de resim kursuna gitmek istiyorum ve ben de ingilizceyle baş edebilirsem birkaç dil daha öğrenmeyi isterim valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de geleneksel okçuluğa gitmiştim. Moderni de denemek isterim onun yayı daha değişik kocaman bir şey:D okları da değişik tabi. Autocad öğrenmek güzel olabilirdi ama ona pek bir merakım yok. Kodlama kursunda ihtiyacım olduğu zaman kullanıyorum tasarım programını sadece. Tinkercad kullanıyoruz biz şu an gerçi. Dil öğrenmek zaten ayrı bir alem benim için. Çok istiyorum bir sürü dil bilmek<3

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kitap Mimi

  Mimleri cevaplamayı hep çok sevdim. Bu sefer de ben bir tane yapayım dedim. Daha önceden birçok kitap mimi yapılmıştır illa ki, benim yazdığım sorulardan birkaçı da onlarda vardır. Ama yeniden cevaplamış olalım. Belki cevaplarımız değişmiştir. 1) Kitaplığındaki en eski kitap Benim kitaplığımda bulunan en eski kitap Fido. Anneme ablaları hediye almışlar 1986 yılında. İlk baskısı 1984'te olmuş, zaten bu kitap da birinci baskıdan. Sayfaları geçen yıllarla iyice sararmış, kapaktan ayrılmış. Ama eski kitaplara has o yoğun kokusunu içime çekmek çok hoşuma gidiyor. 2) Kitaplığındaki en yeni kitap   Ben genelde kitaplarımı internetten sipariş ediyorum ve toplu alıyorum. O yüzden aslında en yeni kitaplarım birkaç tane. Ama ben okumak için en heyecanlı olduğumu göstermek istedim. Çok ümitliyim ve seveceğime eminim.Hazır filminin fragmanı da yayınlanmışken hemen okumak istiyorum. 3) Sana hediye gelen bir kitap Bayan Peregrine'in Tuhaf Çocukları benim düzenli kitap okumaya başlamamı sağl

Değişimin İlk Günü

Yeni bir hafta başlangıcı, yeni alışkanlıklar kazanmaya başlamak için harika bir zaman. Benim kazanmak istediğim yeni alışkanlık erken kalkmak. Uykuyu çok seven biri olarak bu benim için çok zorlayıcı bir şey. Gece bir şeyler yapmayı çok seviyorum, sabah uykularını da aynı şekilde. Zaten gece geç yatınca uyanmam öğle saatlerini buluyor. Fakat okul dışında erken kalkmayı başardığım birkaç nadir günde çok mutlu hissettiğimi fark ettim hep. 9'da kalktığımda -ki bu benim için çok erken bir saat- 12'ye kadar çok fazla iş hallediyorum. O üç saatlik zaman dilimi sanki apayrı bir gün gibi. Öğle ezanına kadar ne yapabilirsem en verimli şeyler onlar oluyor, öğleden sonrası çorap söküğü gibi geliyor. Bugün ise sabah namazına kalktım, yaklaşık 6.20 gibi, ve sonrasında bir daha uyumadım. Namaz, ayılma ve birkaç küçük şeyden sonra 7 gibi günümü başlattım.  Derslerim 9'da başlıyor, yani iki saatim vardı. Önce bir süredir ilgilenemediğim İspanyolca'yla ilgilendim. Birkaç alıştırma yapt

Ağaç Ev Sohbetleri - 58

Merhabalaar! Bu haftanın ağaç ev sohbetleriyle geldim yine. Konusu çok hoşuma gitti, hemen  yazayım dedim. Zaten sevdiğim havalarla ilgili bir yazı yazmayı düşünüyordum, güzel denk geldi. Sevgili Andromeda bulmuş konuyu. Teşekkür edelim ona da bu güzel konu için:) "Hangi mevsimin insanısınız, neden?" Tüm mevsimler çok güzel elbet. İyi ki hepsini yaşayabilen bir ülkedeyiz. Hepsini tadabilmek çok büyük zevk. Yaz olmadan kış, kış olmadan yaz anlaşılmazdı yoksa. Soğuk havalara aşığım. Isınmak serinlemekten daha kolay geliyor bana, üşüdüğümde sırtıma bir hırka alıp sorunu çözebiliyorum ama bir sıcak bastı mı vay halime. Yazı pek sevemiyorum o yüzden. Doya doya dondurma yiyebilme kısmı var ama orası çok güzel. Bir de piknik sezonu açılıyor, pikniğe de bayılırım. İlkbahar da güzel bu arada. Çiçekler, ağaçlar, hayvanlar uyanıyor hep beraber. Yaşam yeniden yüklenmiş gibi olmuyor mu ama? Her yer yeşil yeşil, mis gibi hava, ohhh. Sonbaharı biraz daha fazla severim. Hem yeni bir okul/iş