Ana içeriğe atla

Hakkımda Bilmediğiniz 11 Şey Mimi



Herkese merhaba, yeni bir mim ile karşınızdayım. Bu sefer beni mimleyen Sade ve Derin. Bloga katılalı zaten çok olmadı, hakkımda muhtemelen hiçbir şey bilmiyorsunuz. Bu sorularla beni biraz daha tanıyın o zaman. İşte hakkımda bilmediğiniz 11 şey:

1) Kendinde sevmediğin özelliğin nedir?

Sevmediğim özelliğim yok sanırım. Sadece bazen fazla inatçı olabiliyorum. Bu elimde olan bir şey değil, inadım tuttu mu bir daha geri adım atmam. Bu biraz yorucu olabiliyor bazen.

2) En büyük takıntın nedir?

Çok garip takıntılarım var aslında. Çıplak ayak en sevmediğim şeylerden biridir mesela. Bakmak bile hiç hoş değil. Bir de birinin tükürüğü tenime değdinde orayı acıyana kadar silerim. Hatta bazen acısa da devam ederim. Sanki tenime işlemiş ve bir daha çıkmayacakmış gibi hissederim. Ta ki unutana kadar.

3) Kimsenin bilmediği bir sırrın var mı?

Tabi ki var. Herkesin vardır. Herkes kendini bir noktaya kadar karşı tarafa açabilir. Bazı şeylerin kimse tarafından bilinmemesi daha güvende hissettirir.

4) Hayattaki en büyük başarın ne?


"Şunu başardım" diyebileceğim bir şey yapmadım galiba. Şu anki hedeflerime ulaşınca başarılı olmuş hissedeceğim büyük ihtimalle.

5) Seni mutlu eden şey ya da şeyler nelerdir?

Ohoo say say bitmez. Sevdiklerimle geçirdiğim zamanlar, kitaplar, çok istediğim bir şeye sonunda sahip olmak, hediye almak, uzun zaman konuşmamış olsak bile doğum günümde hatırlayıp yazan arkadaşlarım, dağa çıkmak, yeşilliklerin arasında gezinmek, ok atmak, sevdiğim bir şeyle meşgul olmak...

6) En sevdiğin ünlü kim?

Hiçbir ünlüye hayran değilim. Sevdiğim çok kişi var ama öyle ıncık cıncık her şeyini bileyim, hayatım boyunca hep onu seveyim derecesinde olduğum kimse yok. Karsu ve Barış Manço'yu çok severim. İkisi de ülkemizi yabancılara çok güzel tanıtmayı başardılar, Karsu halen daha devam ediyor. Onun dışında şarkılarını sevdiğim çok kişi var. Oyunculuklarını sevdiğim çok ünlü var.

7) Şansa inanır mısın? Şans getirdiğini düşündüğün bir eşyan var mı?

Şöyle bir düşündüm de, şansa inanmıyorum. Olan her şeyin bir nedeni vardır. Hiçbir şey öylesine, nedensiz ve sonuçsuz olmaz. Bu yüzden şansa inanmıyorum.

8) Hayalindeki meslek ve nedeni?

Mütercim tercümanlık. Çünkü dil öğrenmeyi çok seviyorum. Yabancı dilleri okumayı, anlamayı, konuşmayı seviyorum. E kitapları da çok seviyorum. Sonuç olarak mütercim tercümanlık tam bana göre bir meslek. Ayrıca evden de çalışabilirim. Bu da benim için bir artı. Hepsinden de öte, kendimi bu işi yaparken hayal edince mutlu oluyorum ve yaparken de mutlu olacağıma inanıyorum.

9) Kafan bozukken yaptığın şeyler nelerdir?

Kafam bozukken arkadaşlarımla konuşurum ya da sessizliğe gömülür müzik dinleyerek zihnimi boşaltmaya çalışırım.

10) En sevdiğin dizi ya da film?

Burada kısa listeler yapmak istiyorum izninizle. Diziler; Dark, How I Met Your Mother, Görünen Adam, Çember. Son ikisi adı duyulmamış ve değeri bilinmeyen çok kaliteli Türk dizileri. Çok severim ikisini de. İzlemediyseniz lütfen izleyin. Görünen Adam zaten YouTube dizisiydi, tüm bölümleri orada var ve çok kısalar. Çember ise iki sezon, Puhutv'den bölümleri izleyebilirsiniz.

Filmler; The Dark Knight, Exam, Brave, How to Train Your Dragon.

11) Kendine hangi sorunun sorulmasını isterdin ve cevabın ne olurdu?

Hayatından gerçekten mutlu musun? Yaşadığım hayattan daha fazla mutlu olamazdım herhalde.

Mimin sonuna geldik. 5 kişi etiketlememiz gerekiyormuş ama ben cevaplarını merak ettiğim 3 kişi etiketleyeceğim. Gören ve yapmak isteyen herkes yapsın ama. Daha sonra yorumlara yaptım diye yazabilirsiniz. Yanıtlarınızı okumayı çok isterim.

Zeynep: http://ikurabiye.blogspot.com/?m=1

Fighting: http://fightiingg.blogspot.com/?m=1

Konumuz Kitap: https://konumuzkitap.blogspot.com/?m=1



Yorumlar

  1. Çok güzel bir mim. Hemen yanıtlayacağım!

    YanıtlaSil
  2. İçten cevaplar, güzel yazı olmuş teşekkürler. Takıntılarınız ilginçmiş :)

    YanıtlaSil
  3. Harika bir mim, en kısa zamanda yapacağım. Teşekkürler^^

    YanıtlaSil
  4. takıntıların ilginçmiş ama sahiden deee :) ok atmak, nasıl nerde yapıyon, ne güzelmiş, annatsanaa. karsu hıhım bi konserine gitmelii :) ejderhanı nasıl eğitirsin saol yaaa izleyim pikiii :) bi de mimlediklerine gidip haber vermeyi unutma amaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takıntılarım ilginç evet. Okçuluk kursuna gittim çok kısa bir süre, sonra bazı sebeplerden bırakmak zorunda kaldım. Ama çok isteyerek gitmiştim ve hâlâ yay gördüm mü alasım geliyor. Maalesef gidip birkaç ok atıp dönebileceğim bir yer yok, kursa da ben gidemiyorum:(
      O film çok kaliteli kesinlikle izle:) haber verdim hepsine:)

      Sil
  5. Hayalindeki mesleği anlatma şekline bayıldım :) Her ne kadar içimden üstüne eklemeler yapmak geçiyor olsa da, parmaklarımı durdurabilirim bence :))
    Ve son madde... soruna da cevabına da bayıldım bak. Kendime böyle bir soru sormak aklıma gelmezdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapmak istediğin eklemeleri daha sonra bana anlatırsın özel olarak:) Daha önceden aklına gelmemiş olsa da sen de kendine sor o soruyu. Bence herkes sormalı. Cevap hayırsa evet yapmak için uğraşmak:)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ağaç Ev Sohbetleri - 58

Merhabalaar! Bu haftanın ağaç ev sohbetleriyle geldim yine. Konusu çok hoşuma gitti, hemen  yazayım dedim. Zaten sevdiğim havalarla ilgili bir yazı yazmayı düşünüyordum, güzel denk geldi. Sevgili Andromeda bulmuş konuyu. Teşekkür edelim ona da bu güzel konu için:) "Hangi mevsimin insanısınız, neden?" Tüm mevsimler çok güzel elbet. İyi ki hepsini yaşayabilen bir ülkedeyiz. Hepsini tadabilmek çok büyük zevk. Yaz olmadan kış, kış olmadan yaz anlaşılmazdı yoksa. Soğuk havalara aşığım. Isınmak serinlemekten daha kolay geliyor bana, üşüdüğümde sırtıma bir hırka alıp sorunu çözebiliyorum ama bir sıcak bastı mı vay halime. Yazı pek sevemiyorum o yüzden. Doya doya dondurma yiyebilme kısmı var ama orası çok güzel. Bir de piknik sezonu açılıyor, pikniğe de bayılırım. İlkbahar da güzel bu arada. Çiçekler, ağaçlar, hayvanlar uyanıyor hep beraber. Yaşam yeniden yüklenmiş gibi olmuyor mu ama? Her yer yeşil yeşil, mis gibi hava, ohhh. Sonbaharı biraz daha fazla severim. Hem yeni bir okul/iş

Kalpsiz - Marissa Meyer / Kitap Yorumu

"Sırf seni korkutuyor diye bir şeye inanmamak çok tehlikeli." Kalpsiz, ah Kalpsiz. Bana neler yaşattın. Bu kadar çok duyguyu bir arada yaşadığım sayılı kitaplardan. Başladığımda bitirmeden bırakmak istemedim. Çok sürükledi beni.   Kitapta Catherine adındaki baş karakterimiz Kupalar Diyarı'nda bir leydi. Ama leydilere hiç uymayan bir hobisi var: tatlı yapmak! Arkadaşı Mary Ann'le bir pastane açmak en büyük hayali. Ama bunu gerçekleştiremiyor çünkü annesi, böyle şeylerle vakit kaybetmek yerine, zaten kendisinden etkilenen ve evlilik teklifi eden kralın teklifini kabul etmesi gerektiğini söylüyor. Ama Cath kralı sevmiyor. Gerçek aşkı tatmak istiyor. Ve aşkın kapısını çalması çok uzun sürmüyor. Yeni saray soytarısı Jest ile aşkın kollarına kendini bırakıyor. Catherine'in kralın teklifini reddetmesi, Jest'le beraber olması ve pastane açması gerekmektedir. Başarabilirse. Bu kitap hakkında o kadar fazla konuşabilirim ki! Kitaptaki her karakter ve olay iç

Kitap Mimi

  Mimleri cevaplamayı hep çok sevdim. Bu sefer de ben bir tane yapayım dedim. Daha önceden birçok kitap mimi yapılmıştır illa ki, benim yazdığım sorulardan birkaçı da onlarda vardır. Ama yeniden cevaplamış olalım. Belki cevaplarımız değişmiştir. 1) Kitaplığındaki en eski kitap Benim kitaplığımda bulunan en eski kitap Fido. Anneme ablaları hediye almışlar 1986 yılında. İlk baskısı 1984'te olmuş, zaten bu kitap da birinci baskıdan. Sayfaları geçen yıllarla iyice sararmış, kapaktan ayrılmış. Ama eski kitaplara has o yoğun kokusunu içime çekmek çok hoşuma gidiyor. 2) Kitaplığındaki en yeni kitap   Ben genelde kitaplarımı internetten sipariş ediyorum ve toplu alıyorum. O yüzden aslında en yeni kitaplarım birkaç tane. Ama ben okumak için en heyecanlı olduğumu göstermek istedim. Çok ümitliyim ve seveceğime eminim.Hazır filminin fragmanı da yayınlanmışken hemen okumak istiyorum. 3) Sana hediye gelen bir kitap Bayan Peregrine'in Tuhaf Çocukları benim düzenli kitap okumaya başlamamı sağl