Ana içeriğe atla

Animasyon Film Önerileri 2

Merhabalar! Karlar Ülkesi 2'nin vizyona girmesine sayılı günler kala yeni bir animasyon önerisi yapayım dedim. İlkiyle arayı çok açmak da istemedim. Bundan sonraki film önerisi farklı bir türden olacak ama.

1) Karlar Ülkesi (Frozen)


Artık adını duymayan, bilmeyen kalmadı ama hâlâ izlememiş olan varsa ikinci filmi çıkmadan izlesin. İlk filmini sinemada izlemiştim ve ikincisi için de biletimi aldım bile! Karakterleri yeniden izlemek için sabırsızlanıyorum. En sevdiğim karakter de Olaf bu arada😄

2) Noel Gecesi Kabusu (The Nightmare Before Christmas)


10 yaşlarımdayken falan hep bu filmi görüp izlemeden geçerdim. Kapağı biraz karanlık ve ürkünç durduğundan ben de korkunç bir şey var sanırdım. Sonunda izledikten sonra bu düşüncelerime sadece güldüm. Evet sahneler siyah ağırlıklı ve biraz karanlık ama kesinlikle korkunç değil, hatta kahkaha attığım yerler bile oldu. Film Tim Burton imzalı bu arada, baya kaliteli yani.

3) Ölü Gelin (Corpse Bride)


Bu film de görüp görüp izlemediğim bir film. Bunu hep biraz ürkütücü buluyordum hem de trajik bir aşk hikayesi sanıyordum. Evleniyorlar ve sonra kadın ölüyor gibi. Ama alakası yokmuş. Yine de biraz trajik, sonunda da baya hüzünlendim. Yine Tim Burton'dan. Çok çok sevdiğim filmlerden biri, kesinlikle izleyin.

4) Karmakarışık (Tangled)


Çok güldüğüm bir film. Birkaç kere izlemişimdir. Rapunzel'in hikayesi ama biraz daha eğlenceli. Karakterler o kadar sevimli ve komik ki izledikçe yeniden izleyesim geliyor.

5) Wall-e 


İlk izlediğim animasyon filmlerden biri. Ve tekrar tekrar izlediklerimden. Eski bir film, muhtemelen çoğu kişi izlemiştir. Ama bence bu filmi izlemeyen insan kalmamalı.

6) Buz Devri 1-2-3-4-5 (Ice Age)


Kapanışı da benim gözümde animasyonların kralıyla yapalım. Zaten çok bilindik bir seri. Ben özellikle 3. filmi çok seviyorum. Tartışmasız favori karakterim Sid. Ama Kaplan'ın asil duruşuna da her zaman hayranlık duyarım. Hâlâ izlemeyen kaldıysa, ne duruyorsun ilk filmden başla. Zaten hepsini bitirmeden duramayacaksın:)

Bu yazının da sonuna geldik. Hangi filmleri izlediniz, hangilerini listeye eklediniz? Sonraki film önerisi hangi türden olsun istersiniz, önerilerini bekliyorum. Başka yazılarda görüşmek üzere.

Yorumlar

  1. Bu listeden sadece Wall E'yi izlemedim. Keyfim yerindeyse animasyon izlemeyi çok severim. İçlerinde favorim ''Buz Devri' serisi. Bıkmadan izleyebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok güzel bir seri. Wall-e'yi de kısa zamanda izlemelisin bence:)

      Sil
    2. İzlerim, teşekkürler 🤗

      Sil
  2. Buz Devri favorim. Bayılırım izlemeye. Çocuklarıma falanda izleteceğim. :) Hmm Karlar Kraliçesi çok cazip geldi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem güzel hem zamansız bir film serisi bence. Karlar Kraliçesi de çok güzeldir, ikincisi çıkmadan izlemelisin bence:)

      Sil
  3. "Hanım hanım, bunlar benim yavrularım" 🙃en sevdiğimiz😋

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle😄 gece gece yeniden izleyesim geldi bak yine

      Sil
  4. Selam! Uzun zamandır bir şeyler paylaşmadığını fark ettim, son yazımda seni mimledim eğer ilgini çekerse, zamanın olursa yapabilirsen çok sevinirimm (:

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kitap Mimi

  Mimleri cevaplamayı hep çok sevdim. Bu sefer de ben bir tane yapayım dedim. Daha önceden birçok kitap mimi yapılmıştır illa ki, benim yazdığım sorulardan birkaçı da onlarda vardır. Ama yeniden cevaplamış olalım. Belki cevaplarımız değişmiştir. 1) Kitaplığındaki en eski kitap Benim kitaplığımda bulunan en eski kitap Fido. Anneme ablaları hediye almışlar 1986 yılında. İlk baskısı 1984'te olmuş, zaten bu kitap da birinci baskıdan. Sayfaları geçen yıllarla iyice sararmış, kapaktan ayrılmış. Ama eski kitaplara has o yoğun kokusunu içime çekmek çok hoşuma gidiyor. 2) Kitaplığındaki en yeni kitap   Ben genelde kitaplarımı internetten sipariş ediyorum ve toplu alıyorum. O yüzden aslında en yeni kitaplarım birkaç tane. Ama ben okumak için en heyecanlı olduğumu göstermek istedim. Çok ümitliyim ve seveceğime eminim.Hazır filminin fragmanı da yayınlanmışken hemen okumak istiyorum. 3) Sana hediye gelen bir kitap Bayan Peregrine'in Tuhaf Çocukları benim düzenli kitap okumaya başlamamı sağl

Değişimin İlk Günü

Yeni bir hafta başlangıcı, yeni alışkanlıklar kazanmaya başlamak için harika bir zaman. Benim kazanmak istediğim yeni alışkanlık erken kalkmak. Uykuyu çok seven biri olarak bu benim için çok zorlayıcı bir şey. Gece bir şeyler yapmayı çok seviyorum, sabah uykularını da aynı şekilde. Zaten gece geç yatınca uyanmam öğle saatlerini buluyor. Fakat okul dışında erken kalkmayı başardığım birkaç nadir günde çok mutlu hissettiğimi fark ettim hep. 9'da kalktığımda -ki bu benim için çok erken bir saat- 12'ye kadar çok fazla iş hallediyorum. O üç saatlik zaman dilimi sanki apayrı bir gün gibi. Öğle ezanına kadar ne yapabilirsem en verimli şeyler onlar oluyor, öğleden sonrası çorap söküğü gibi geliyor. Bugün ise sabah namazına kalktım, yaklaşık 6.20 gibi, ve sonrasında bir daha uyumadım. Namaz, ayılma ve birkaç küçük şeyden sonra 7 gibi günümü başlattım.  Derslerim 9'da başlıyor, yani iki saatim vardı. Önce bir süredir ilgilenemediğim İspanyolca'yla ilgilendim. Birkaç alıştırma yapt

Ağaç Ev Sohbetleri - 58

Merhabalaar! Bu haftanın ağaç ev sohbetleriyle geldim yine. Konusu çok hoşuma gitti, hemen  yazayım dedim. Zaten sevdiğim havalarla ilgili bir yazı yazmayı düşünüyordum, güzel denk geldi. Sevgili Andromeda bulmuş konuyu. Teşekkür edelim ona da bu güzel konu için:) "Hangi mevsimin insanısınız, neden?" Tüm mevsimler çok güzel elbet. İyi ki hepsini yaşayabilen bir ülkedeyiz. Hepsini tadabilmek çok büyük zevk. Yaz olmadan kış, kış olmadan yaz anlaşılmazdı yoksa. Soğuk havalara aşığım. Isınmak serinlemekten daha kolay geliyor bana, üşüdüğümde sırtıma bir hırka alıp sorunu çözebiliyorum ama bir sıcak bastı mı vay halime. Yazı pek sevemiyorum o yüzden. Doya doya dondurma yiyebilme kısmı var ama orası çok güzel. Bir de piknik sezonu açılıyor, pikniğe de bayılırım. İlkbahar da güzel bu arada. Çiçekler, ağaçlar, hayvanlar uyanıyor hep beraber. Yaşam yeniden yüklenmiş gibi olmuyor mu ama? Her yer yeşil yeşil, mis gibi hava, ohhh. Sonbaharı biraz daha fazla severim. Hem yeni bir okul/iş